VIP only

hsdhsdSåhär ser den ut, the golden ticket. Sitter Du med den i din hand kommer Du in gratis på samma uteställe som Fröken Heffaklump var på i lördags. Man skulle kunna tro att det är mig själv jag pratar om men se det är det inte. Vet inte vad Heffaklumpen heter eller vart hon bor men tung var hon och bar skor med höööga sylvassa klackar. Heffaklumpen hoppade (kändes iaf så) på min fot med sin ena sko (med hööög klack på) när jag stod på dansgolvet. Det gjorde ont, men Heffaklumpen sa inte förlåt. Det ordet sa inte heller Bitchen som hällde ut sin öl över mig och min kompis. Kanske är så att om man är tillräckligt ball och häftig så behövs det inte sägas förlåt. Om de två tjejerna jag skrivit om är på Bogréns på lördag så ska de allt få... har smidit en ond plan... hihi. Okej, kan inte hålla mig. Kommer att dra ner deras kjol eller dra upp deras klänning när de minst anar det. Jättenyfiken på om dem kommer bli ännu mer bitchigt sura än de såg ut att vara i lördags.

Ps. Kanske låter som att alla tjejer som brukar gå på Bogréns är bitchiga och sura men så är det inte. En gång pratade jag med en tjej på toa och hon var jätteglad. Ds

Kommentarer
Postat av: Björn

vad hände med andra kinden til?? bitch!?

2007-09-07 @ 14:09:39
Postat av: Frida

Hurdå menar du?

2007-09-07 @ 22:16:02
Postat av: Sara

Ledsen att behöva säga det, men den där glada bruden på toa var din spegelbild. Det finns bara bitchar på Boggan!

2007-09-13 @ 17:02:25
Postat av: Frida

Haha, oja så är det. Men vissa mjuknar lite om man typ säger att de har en jättefin klänning, jättefint hår eller jättefina jeans :) Tips!

2007-09-13 @ 22:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91