Hujedamej...

image388Det är söndag, klockan är 17.16 och vill bara meddela Dig att allt har löst sig här nu. Mitt msn fungerar igen!!!
Mina två systerkompisar var här och fikade förut och när dem sen gått hem blev det som vanligt väldigt tomt i lägenheten här och såklart ville jag sätta på msn då... men det gick inte. Fick ett felmeddelande av datorn där det stod att jag hade fel lösenord, men det var inte fel lösenord! Eftersom det är på det viset att msn är min allra bästa kompis och speciellt på söndagar fick jag därför en liten chock och tyckte till och med  under några sekunder att var lite svårt att andas. Men nu är alltså allt bra igen... efter en timmas letande i msn-hjälpguiden (det var ovanligt svårt att fixa detta så tipsar Dig om att ha en alternativ e-postadress att skicka nytt lösenord till om msn skulle få för sig att glömma av Din adress helt plötsligt).

Kommentarer
Postat av: Sara

Herregud! Det är ju tom värre än när Facebook inte fungerar, stackars stackars dig. Tur att det löste sig till slut tultan!
Köss

Postat av: Frida

Ja precis! :)

2008-04-28 @ 11:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91