Kontaktannons

32753-390Tjingeling!
Jag är en tjej på snart 25 jordsnurr * som söker Dig som reskompis till en utlandsfärd någon gång 31 maj-19 juni 2008, 18-30 augusti 2008, 22 december-5 januari 2009.
Temat på resan är upplevelse / sola / ta det lugnt och inte temat festa till soluppgång / ligga under parasoll hela dagen efter med solglasögon på.
Jag som kanske kan bli Din reskompis är gladlynt, ganska snäll och lite morgontrött. Var nog alla egenskaper... eller nej... innan jag lärt känna Dig kanske jag verkar lite nervös och stel men det går över om Du har lite humor så vi kan skoja lite med varandra :) Om Du har tid och lust att åka någonstans med mig de datumen här ovanför skulle jag bli väldigt glad. Vill Du  åka några andra datum kanske det också går att fixa förresten... inte i sommar iof men till hösten.
Har funderat på att åka själv om ingen reskompis hittas (även om några kanske kommer tycka jag är lite knepig och underlig då) men det skulle liksom kännas så mycket roligare med sällskap! 
Det är inte direkt så att jag tror att Du kommer nappa men ifall så skicka ett mail på
[email protected] (snälla döm mig inte på den fjortisadressen) eller ring för guds skull om Du redan känner mig.   

*snyggt uttryck, verkligen ; )    
  

Kommentarer
Postat av: Sara

Men du kan ju inte åka bort över jul, hallå terrassen på juldan!! Det är ju den dan ALLA går ut, glöm aldrig det! Dessutom vore det kanske inte så lämpligt om du åker runt jul eftersom du precis fött barn då. Du skulle ju dessutom stanna i stugan med barnet och laga all mat till oss på nyårsresan till fjällen.

Postat av: Frida

Men just jaaa ;) Hahaaa såklart, ska genast ändra planerna!

2008-04-30 @ 20:01:04
Postat av: erik

just de, nyårsfest i fjällen.. bra du påminde mig sara! börjar blir dags att fixa kanske.. ;)

2008-05-01 @ 12:07:28
Postat av: Frida

Alltså ska vi fira nyår där eller var det bara ett skämt när vi sa det? Ingen som har berättat för mig vilket :)

2008-05-01 @ 18:49:51
URL: http://www.facebook.com
Postat av: Mia

Ha,ha frida undra om den kommentaren var på allvar lr inte för den lät så du som bare den=) Erik, Ja tycker du ska fixa en stuga, låter ju inte tråkigt direkt...men se bara till så frida å hennes barn får eget rum..barn kan ju va lite skrikiga av sig.. å glöm inte fråga om golf-Janne lr va han hette vill hänga me, vi är ju nästan vänner nu, fast han kankse bara golfar....

2008-05-01 @ 21:00:37
Postat av: Frida

Den va lite på allvar för helt plösligt kom jag på att vi pratade om att fira däruppe o att jag inte hört nåt mer sen så att ni kanske hade bokat oså. Men det gör inget isåfall för firar gärna nyår däruppe :) Golf-Janne e d din nya brat-kompis Mia ?=)

2008-05-01 @ 21:47:43
Postat av: Mia

Hmm, lite tidigt å säga att vi är kompisar än tror jag,men på god väg=), men så bratig verkade han inte..om det inte är jönköpings svar på brats å det är ju itne helt omöjligt...=)

2008-05-02 @ 05:26:15
Postat av: M

Hade jättegärna gjort dig sällskap, men då jag endast kan åka under semesterperioden så går det tyvärr inte. Man får mycket underbara upplevelser utav att åka helt själv annars ;)

2008-05-13 @ 20:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91