Veckans Lycka

hrsyherDet tog två halv-eftermiddagar men nu äntligen har jag hittat dem, mina nya lågskor :) Det är fakiskt inte så konstigt att det tog sån tid för det är nämligen något fel på mina fötter. Inte på längden, men på bredden och höjden. Alla vårskor a la Converse man kan tänka sig är just antingen för breda eller höga. Kanske någon som trampat fötterna och klämt dem i en dörr när jag var liten, som jag inte minns... Nåja. Nu står skorna här precis nedanför och vi ska ta en första premiärtur till Billingen. Alltså vi ska inte bestiga Billingen utan mest gå runt och titta lite i bostadsområdena där uppe, fram och tillbaks, fram och tillbaks och lyssna på melodifestivallåtarna (eller alltså de är i min mobil så kanske får lyssna på dem själv utan skorna) När vi kommer hem blir det värsta bästa tv-kvällen, massa grönt & rött té, blåbärsjuice, mackor med makrill i tomatsås och sen Michael Scofield-tittning. Hoppas det hjälper mot en förkylning som nästan bröt ut imorse, annars får det bli lååångbastu imorgon... men då får inte skorna följa med.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var fina lågskor det! Har du dem dygnet runt nu då?

2008-04-04 @ 15:57:12
Postat av: Frida

Absolut :P Nä för köpte andra förra veckan o de e faktiskt lite snyggare men dessa e mer bekväma. Har du inhandlat nya Conversisar än?

2008-04-04 @ 18:22:04
Postat av: Sara

Nepp inga än, tar det lite senare i vår tänkte jag så det blir examenspresent =)

2008-04-05 @ 17:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91