Veckans Lycka

getNu är det såhär att det är en tékopp på bilden med massa olika sorters tépåsar i (5). Du skulle kunna tro att denna veckans lycka är att dricka té. Det är inte alldeles fel men inte riktigt rätt heller, även om té likt Din, också blivit min nya favoritdryck. Böt favoritdryck från kaffe till té för tre veckor sedan för att jag oroades lite av att det svarta guldet faktiskt inte är så jättekäckt för hjärtat då man dricker tre koppar eller fler per dag. Men, också för att min fula kaffebryggare passar bättre i garderoben och att té faktiskt är sjukt gott. Tésorten Mareld till exempel (som Winnerbäcklåten fast i téform alltså). Hmm... tappat bort mig helt nu, veckans lycka skulle ju inte vara att dricka té. Det är något annat som är veckans lycka. Ett tentaresultat. Det gick vägen för mig, och för Dig med hoppas jag? Gick även lite mer vägen än jag vågat tro, så nu är det omöjliga betyget för mig tydligen inte längre omöjligt. Bestämde när jag såg betyget att jag inte skulle skriva om det här för att Du kanske skulle störa ihjäl dig och tycka att det är skryt att skriva om sånt. Men ibland blir man ju så glad för saker, och det är så himla svårt att hålla sån glädje inom sig då. Liksom. Det är tyvärr lite grann så att när Du och jag är oglada eller kanske mycket oglada så vill vi inte höra om lycka alls för då är vi rädda för den. Men man måste få vara glad och verkligen visa det ibland, eller ofta. Går inte att leva annars.     


Kommentarer
Postat av: Sara

FRIDA FICK VG, TJALALALALA!!
Sådär ja, nu var det sagt! Massa grattis, du är så himla bra! Lite som när du fick MVG på SEX OCH SAMLEVNADSprovet på gymnasiet.

Låter mycket bra att du har bytt ut kaffet mot te tycker jag.

2008-04-15 @ 21:18:26
Postat av: Frida

Meeeeen, tyst med dig! ;)

Mmm té är bra

2008-04-15 @ 22:44:15
Postat av: Frida

Förresten, det där provet du menar.. det var ju i nian! Gick ju inte ihop på gymnasiet heller knasboll.

2008-04-16 @ 20:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91