2 små äldrevårdsdagar kvar...

... innan semester. Känslan är icke beskrivbar. Mycket skön så attt säga. Hela sommaren har nästan gått men jag känner på mig att ett högtryck är på väg lagom till nästa vecka :) Pärlan (icke att förväxlas med den så mytomspunna pearldivern) på bilden symboliserar mig förresten. Inte liiite egenkärt att kalla sig själv för pärla, haha. Nejmen det var faktiskt en tanttjej på jobbet som sa att jag va det idag, och att jag gärna fick komma tillbaka och extrajobba i höst. Det var kul att höra, så tänkte att det måste ju vara lika kul för Dig att höra...eller ja... inte riktigt... men nästan... vi kan ju säga så sålänge så kan vi ändra sen? Tanttjejen ångrar troligtvis uttalandet imorgon ändå för jag kommer säkert köra in i något med någon i rullstol eller glömma någon annan på toa alternativt försova mig två timmar på lunchrasten. Nåväl. 9 dagars ledighet hägrar och jag ska ta min lilla röda rullväska (utan att köra i bröt!) och åka till Mallorca med alla mina kompisar. Kommer bli så kul så. Nämen ush... det där sista var ljug... inge Mallis men något annat skoj ska nog kunna hittas på.

Kommentarer
Postat av: Sara

har faktiskt hört att det ska komma ett högtryck nu i veckan, på riktigt faktiskt. vore ju perfa för din semester! grattis till ledigheten pärlan! ses jättesnart, ungefär hur bra som helst ju! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91