Julrebus

           

Halleluja, imorgon ska jag åka till en stad som kanske allra, allra mest förknippas med minibild nummer två här ovan, Jesus, men som jag numera föredrar att koppla samman med bild nummer fyra (plus en annan bild på två personer som befinner sig i Thailand). Jag och bild nummer fyra ska spana in bild nummer fyras nya lägenhet, titta på Idol och äta lammkött (om bild nummer fyra får bestämma...suck), shoppa julklappar och inget mer... eller jo kanske något men vill ju inte avslöja hela vårt trivselschema för Dig heller. Ha en trevlig helg, nu ska jag till gymmet och sträcka ut mig lite på en matta :) Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Väldigt fin bildserie!

Känns som du har missat en grej, Anna och Erik är inte i Thailand, de är i Malaysia. Thailand ville inte ha dem, så de fick åka till Malaysia istället.



Vi ses imorgon, välkommen till Hallelujastaden ska du vara! P.s. Glöm inte den glansiga...

Postat av: Sara

Förresten Alf Svensson ringde förut och frågade om han fick följa med på julshoppingen på lördag. Jag sa att jag inte kunde lova nåt, men han tjatade som fasen (du vet ju hur han är). Jag sa att jag inte riktigt visste när vi skulle gå och sådär, men att vi kunde höra av oss när vi visste. Så ringer han till dig och tjatar kan du ju säga samma. Sen kan vi ju "råka" glömma ringa.

2008-12-11 @ 21:49:03
URL: http://piptermos.blogg.se/
Postat av: Frida

Vaaaa, e dom inte i Thai? Vet att det varit massa problem där oså men hörde inget annat än att de skulle åka ändå nån da innan.. det blev ändrade planer alltså, kanske likabäst. Är det Alfie som bor i den där lilla orten Bankeryd förresten? Eller är det nån annan bolitiker? :S Klart vi struntar i Alfie förresten... han kan gott shoppa själv, o dricka viiin med för den delen :) Natti

2008-12-11 @ 22:56:41
Postat av: anna

haha, fin bildserie... bor inte alfie i gränna? han äter ju enligt ryktet en hel del polkagrisar iaf...så de borde ju löna sej för honom att bo nära en polkagrisfabrik...

2008-12-15 @ 16:32:40
Postat av: Frida

Jo kanske va nån annan, så svårt o hålla reda på alla politiker :D Kul allmänbildning du kom med... det är det som är det bästa med dig, att du är så allmänbildad :) Nu ska jag smörja in mig i brunkräm o låtsas att jag precis kommit hem från Malaysia :D

2008-12-15 @ 20:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91