Akta er...

... för mig om några dagar för då har jag en bil. Ingen bil som jag fått eller köpt själv utan min mammas bil. Ashet är den, kombi och allt och med en tjusig gul orm i backspegeln. Inte riktigt klokt vad glad jag blev när hon frågade om jag ville ta hand om den häringa bilen ett  tag :) Skitsnäll är min mamma ska Du veta! Åhhh, ska ha mycket kul med den här bilen kan jag lova! Köra den på små utflykter till Billingen, fara och stoooorhandla på MAXI, ta en tur till Simsjön med mera. Kommer bli så bra så :)
Nu ska jag hoppa till sängen (eller ja... hoppa i säng menar jag) och sova ungefär 7 timmar, ganska lagom mycket skönhetssömn skulle jag tro. Puss o Kram på dä!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh så kul med bil, värsta lyxen! Hoppas på ett jobb till hösten så jag kan köpa en alldeles egen. Då kan du få åka emd på lilla svängen för en femma! ;)

Postat av: Frida

Mmm bara att kunna ta bilen o springa eller gå på berget eller åka och titta på en kattunge (som ikväll) eller vad som liksom.. gött! ÅH jasså du har bilplaner :) Lika bra att köpa kombi direkt kanske?, hihi ^^ Åker gärna med, gratis! :P

2008-07-30 @ 17:06:56
Postat av: Sara

Är du ute och kör hela tiden så du inte har tid att skriva i bloggen, flicka?

2008-08-07 @ 18:54:13
URL: http://piptermos.blogg.se/
Postat av: Frida

Mmm så är det.. eller så jobbar jag heltid, vilket som :)

2008-08-12 @ 09:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91