Reklamation

Det är verkligen inget fel på min nya jobbtunika som Du kan se till vänster om det Du just läser. Den fungerar jättebra och har många fickor att stoppa telefon, nycklar, anteckningsblock och så vidare i. Det är mitt huvud jag behöver reklamera (eller vad man ska säga jag vet att det inte riktigt är möjligt med just kroppsdelar) för det fungerar inte riktigt som det ska göra tillsammans med mitt hjärta just nu. Hjärnan och hjärtat har råkat komma i obalans. Det är lite oturligt mitt i högsommarvärmen men inget som kan göras något åt. 
Hmm... ska lära mig alla mina äldres anamneser (sjukhistoria) när jag jobbar ikväll för att få lite annat att tänka på. Kanske, kanske får en guldstjärna av chefen då :) Skulle behöva nåt av guld nu, kanske inte just en guldstjärna, men en liten guldkant iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91