Han kallar sig Michael...

michael <3... men heter på riktigt Wentworth. Han gillar som Du ser inte riktigt att vara med på bild, men ställer ibland ändå upp för att jag ska bli glad.
Han tycker mest om att träffas korta stunder á 50 minuter, för att inte hamna i vad han kallar "vardagstristessen" alltför snabbt. Det kan jag på ett sätt förstå även om jag helst skulle träffa Wenty (vårt smeknamn på honom) mest hela tiden. Han vill egentligen inte att jag berättar om honom för Dig, men vi har träffats i tre veckor nu och jag börjar därför bli lite otålig. Vill ju visa hela världen min ögonsten... det är ju så man känner i början. Kär.
Är glad för det vi har här och nu, är verkligen det, men ibland får han något konstigt i blicken och då tror jag att han fortfarande tänker på den där läkaren han tidigare haft en liten fling med. Hur kan man veta... borde fråga men har en liten känsla av att svaret inte är av det slaget jag vill ha. Ska nog ändra mitt civilstånd på facebook till "It´s complicated" i alla fall, han kanske blir rädd om jag genast går från "single"  till "in a relationship".

Kommentarer
Postat av: Mia

Viskar...så ingen hör vad jag skriver (skulle ju va hemligt) det var en granner pojk du hittat, han kanske följer me till jkp nästa helg, för du ska väl dit!?

2008-03-27 @ 19:24:14
Postat av: Frida

Mm finer satt :) Ja, tänkte åka dit då men han kan nog inte.. för ibland sitter han bakom galler o det gör han kanske nästa helg :S

2008-03-27 @ 20:46:57
Postat av: Sara

Du kanske kan köra den klassiska "is not longer listed as single" på fejan. Det är så himla kul när folk tar bort sin civilstatus för att de är lite mittemellan dejta och vara singel och inte riktigt vill uttala sig om det, men genom att ta bort det så kommer just den meningen "not longer listed as single" upp. Blir liksom inte så diskret som de hade tänkt sig.

2008-03-28 @ 15:48:46
Postat av: Sara

oj...mittemellan dejta och vara tillsammans skull det vara....

2008-03-28 @ 15:49:47
Postat av: Frida

Mmm ^^. Lite snuvad på konfekten liksom. om när Christer Sjögren sjunger "I love youuuu...rope". Eller nej, det känndes inte alls som samma sak förresten.

2008-03-28 @ 16:56:40
Postat av: Anonym

Ja jag förstår att du känner dig snuvad på konfekten då, Christer har ju alltid varit din idol!

Något som gör att jag känner mig snuvad på konfekten är att du börjar skriva i bloggen och sen inte fortsätter! (röda jättearga gubben på msn)

2008-04-02 @ 16:24:19
Postat av: Frida

Sara (?) Johoe, nu fortsattte jag

2008-04-03 @ 10:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91