Elvakaffe is the shit...

hreshr... något som inte är lika mycket the shit är att dessa tagit mitt namn! http://elvakaffe.blogspot.com Det är mitt namn ju... :( Om man söker på elvakaffe på google ska liksom min blogg komma upp först och inte denna blogg eller vad det nu är (fattade inte riktigt när jag tittade in). Kanske är pinsamt och bli såhär sur över en "småsak" men kan man inte kolla runt lite iallafall  innan man öppnar en blogg med exakt samma namn som min...? Blää säger jag bara och räcker ut tungan så långt den når....

Tipstack till herr datanisse som hittade dumma, dumma nya elvakaffebloggen och tack också till sötaste sjuksköterskeparet för bilden till vänster!

Nu ska jag se några avsnitt av Sex and the city, sen läsa i en bok och sist sova. Puss

Ps. Skrivit ett mail till dem nu... Ds

Kommentarer
Postat av: Chantal

Men!
Du är ju Elvakaffe.. Vilken rip-off. Detta tycker jag inte om. Uscha. =)

Postat av: Frida

Preciiiiis så taskigt ;)

2008-05-23 @ 18:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91