På spelning som vanligt...

vdzs... var vi jag och mamma igår kväll <:o)
Näe, det händer väl inte såå ofta men igår var min broder och uppträdde lite i Skara på Kullenfestivalen och då får man ju liksom passa på!
Måste säga att det var ett bra drag där under spelningen, eller hur man nu får uttrycka sig utan att låta töntig, haha. Power-melodic gameboy techno vill bror helst säga att musiken han spelar låter som... och kan man annat att hålla med...? ; ) Säga vad man vill om musiken, men dansa till den går att göra mycket bra (inte för att varken jag eller mamma testade men vi såg ju andra som gjorde det liksom... haha)
Sugen på att lyssna på hur detta låter eller bara väldigt, väldigt nyfiken på vad min kändisbror grejar med? Gå in på:
www.myspace.com/calis902 och lyssna igenom alla låtar samt läs Dig kunnig :) Mmm... nu är klockan 11.44 och det börjar bli dags att starta skoldagen här hemma... skriva arbete så tangentbordet ryker hela dagen till klockan 19.00. Puss o kläm på Dig läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91