Ring, ring...

32753-403
Lördag 24/5 klockan 08.35

Poolen: - Hej det är från Pooooolen, har du möjlighet att jobba på *piiiip* ikväll?
Frida: - Godmorgon! Näääeeej (fort, fort, tänk, tänk...), det haaaaaar jag inte (röst med mycket lidande i). Ska skriva på ett arbete som måste vara inne nästa vecka, det sista innan sommaren. Men nästa gång ni ringer är jag med igen och kan hoppa in, det lovar jag!
Poolen: - Ja, hehe ja det vet vi då. Heeeejdå.
Frida: - (fniss... varför detta fniss här?! typiskt!). Ok, tack ändå. Hej, hej!

Det dummaste med att vara "kryssad" i poolen är att man helst ska kunna jobba när som helst när telefonisterna må ringa, dag och natt, natt som dag. Men ibland måste man väl få vara upptagen utan dåligt samvete...? Ska ju på 21-årsfest ikväll för jössenamn! (eller jag menar skriva arbete... varför hittade jag på det där med arbetet föööör...? Hoppas Gud inte straffar mig nu)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91