Veckans Tantvarning

Har precis varit  på en liten upptäcktsfärd i en del av Skövde som jag inte varit i tidigare. Hittade två affärer jag gillade och en av dem var Plantagen. Tyckte mycket om den. Har inte tidigare tyckt att det varit något vidare skoj med blommor men just i år tänker jag fixa iordning balkonglådor (!) på min balkong som nu dessutom prydits med nya balkongmöbler. Vill gärna ha lite prydnadsgrejer också i form av båt, fyr, fiskmås, stenar och andra saker som har anknytning till vatten... eller västkusten mer... gillar den kusten väldigt mycket och med nyss nämnda saker på balkongen kan jag låtsas att jag bor där. Det blir bra.

  Mina balkongmöbler, bricka med mat och ett glas mjölk och två tidningar

  Fin balkonglåda från Plantagen, får nog bli två såna med lite blommor och jord i


Kommentarer
Postat av: Sara

Pigga balkongmöblerna var, jättepigga!!

Postat av: anna

väldigt tjusiga balkongmöbler! ja har också en tantvarning på mig...har närmligen precis som du skaffat en balkonglåda! dock är den ännu inte planerad...(tror lite av tantvarningen försvinner me tanke på att ja ska hem den till mamma å plantera den där..:))

2008-05-06 @ 17:24:33
URL: http://smalandsgatan5.blogg.se
Postat av: Mia

Va fiint!! vart köpte du möblerna sen? Ja försöker hitta några snygga, bra å inte allt för dyra..å kanske att dina stämmer in på alla tre av mina krav?=)Oj,oj...spännande värre nu om du kommer godkänna denna kommentar!;) Kram på sig!

2008-05-07 @ 09:35:44
Postat av: Frida

Sara: Mmm Du är pigg :)

Anna: Oh no... är den i vit plast?! Isåfall hjälper det inte att du tar hem den till mammsen för hjälp för då är du tant från och med nu och för alltid ;o)

Mia: Det blev på IKEA. Jag o mamma hade inte varit där denna månaden än så va tvungna att åka dit, haha. Mm jadå de e ganska billiga, finns på hemsidan lite fler möbler nu än i vintras :) Va inga svärord så såklart blev din kommentar godkänd ;)

2008-05-07 @ 10:56:52
Postat av: anna

näe...den är i snygg svart zink! ungdomligt tuff...haha (får man tantvarning på en sån kommentar eller?):)

2008-05-07 @ 20:17:31
URL: http://smalandsgatan5.blogg.se
Postat av: Frida

Aha men de e läckra! Skulle dock inte passa här... hmm o det gjorde visst inte de vita flätade på bilden heller såg jag... sicken problem detta blev nu ^^

2008-05-08 @ 11:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91