1:a ljuset tänt, nu ere minsann advent

Idag är det första advent och jag sitter och tentaläser. Vet inte om det behövs egentligen... e ju det som är det luriga med tentor. Man vet liksom inte innan hur mycket man behöver läsa innan de äger rum. Bättre att ta det säkra före det osäkra och fortsätta läsa lite till tror jag nog ändå, dör man ju inte av. Ganska trevligt att läsa ibland ändå kan jag tycka... om man umgås med en kopp té, nötter, vaniljljus och filtar iallafall :)

Hoppas Du har haft en mysig advent! Puss på kinden


Kommentarer
Postat av: Sara

Pigg adventsljusstake, jättepigg!!

Postat av: Frida

Tack! O tack för att du min trogna kommenterare e tillbaka igen :) Så trist med nollor ^^

2008-12-09 @ 21:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91