Lost i LOST

Jag är så besviken på John Locke. Vad håller han på med egentligen? Han har liksom varit min favorit serien igenom men på sistone har han betett sig så underligt. Hade liksom tänkt att han skulle få vara den där figuren i serien jag bara kunde få tycka om jättemycket och höja långt, långt över skyarna.

Kanske är så att han är inne i en dålig period bara... hoppas verkligen det här löser sig och att han blir gamla vanliga Locke igen...

PS. Please avslöja inte något om Du vet varför han är inne i en dålig period... blir ledsen på riktigt då! Ds

Kommentarer
Postat av: Sara

Funderar på att kolla på hela säsongen bara för att kunna avslöja vad den dåliga perioden beror på ;)

Postat av: Frida

Haha, så genuint elak du är. Om du gör det vet ju jag va jag ska göra emot dig iallafall! (ps. har med ditt arbete att göra)

2008-11-22 @ 18:52:24
Postat av: Sara

Menar du mitt lärarjobb, eller det andra jobbet som jag utför i kort kjol inga trosor fredagar och lördagar? ;)

2008-11-24 @ 21:23:57
URL: http://piptermos.blogg.se/
Postat av: Frida

Ush tänk på alla barn som läser bloggen! skämssmileyn på msn Vill inte höra mer!

2008-11-25 @ 12:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91