Get på Halloween?



Det är ganska svårt att komma på vad man ska klä ut sig till på fredag, då den stora Hallo-festen äger rum alltså. Får en så himla lust att klä ut mig till något som inte har med äcklighet och död att göra. En get till exempel. En död get för att kompromissa lite. Har iof några dräkter i förrådet, eller tre iallafall. Grottmänniska, sjuksyster och djävul... Luciakostym kanske finns också hemma hos päronen. Kanske är det att vanhelga Lucia att klä ut sig till henne på Halloween förresten... bättre med get ändå? Har några dagar till att fundera, skönt!

Kommentarer
Postat av: Chantal

Tro det eller ej.. Men jag funderade på att gå som Lucia. ha! Kanske kunde gå som Chantal lucia. Det rimmar nääästan;P

2008-10-28 @ 07:09:38
Postat av: Frida

Hihiii, va fint :) Hittade så fina dräkter på Eliteladies igår men de finaste va redan utsålda. Får bli letande i Sköde stad imorn! Nu ska vi redovisa, hejja oss!!!

2008-10-28 @ 07:47:31
Postat av: Anna

En kollega berättade idag att hon har en pumpadräkt hemma..ska ja fråga om du kan låna den? de va en liten orange hatt med grön stjälk på å allt! Tror du skulle göra dundersucce!

2008-10-28 @ 17:52:17
Postat av: fRiDa

Haha ^^, nääää inte pumpaaa :P Skulle inte känna mig så läcker i det men tack ändå ;)

Postat av: fia

bidde det någon get?=)

2008-11-03 @ 16:36:25
Postat av: Frida

Hihi, nä men det hade varit ganska skoj :) Skulle varit vampyr men dräkten jag köpte va på tok för stor så de blev nurse from hell istället.



2008-11-04 @ 11:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91