Studentens klagan



Alltså vad är grejen med att vara duktig och gå upp klockan åtta på morgonen, gå promenad för att bli pigg när jag ändå sen sätter mig och tittar på Efter Tio med Malou på tv alternativt kikar in skojiga bloggar tills klockan blivit 12?! Har en slags hatkärlek till min dator för det finns tyvärr inte bara Word i den, vilket hade varit bra just vid skolarbete. Hmm, det är så otroligt svårt att komma igång med skolarbete när man egentligen inte "behöver". Vill ju faktiskt bli klar med det så jag kan jobba rumpan av mig resten av månaden. Trevligare att tjäna pengar och träffa mysigt och käckt folk på dagarna än att sitta och försöka göra klart ett dumt arbete. Liksom.

Kommentarer
Postat av: Chantal

Ohh va jag håller med typ allt du skrev. Jag går upp tididgt (fast jag skippar promenaden) försöker vara duktigt, men sätter inte igång att skriva förren efter kl tolv. Hur smart är det? Inte mkt , men man gör det iaf. :/

Lever utan Word jag med, en riktigt piiiina. Men det funkar. Man måste bara traska till någon dator som har det och sen spara om arbetet.



:D

2008-10-17 @ 19:14:39
Postat av: Frida

Skönt att inte va ensam ;) Men duuu, kanske kan du få Word av mig! Ska kika på det!

2008-10-18 @ 11:51:24
Postat av: Chantal

Kika gärna! ;D

2008-10-18 @ 17:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91