Veckans Fobi



Om jag skulle stöta på Petra Mede på stan och börja skratta helt hysteriskt för att hon är så rolig. Är verkligen jätterädd för att detta ska inträffa. Ysh, skulle vara så pinsamt. Jag menar, hon är ju en sån där humormänniska som det är okej att skratta åt men om jag träffar på henne på stan som vilken annan medborgare som helst känns det lite förbjudet att börja skratta bara sådär utan att hon sagt eller gjort något kul. Åhååå hoppas detta  inte sker.

Ps. Kan man dissa en kille enbart för att han inte gillar David Batra?

1. Ja

X. Kanske, beror på om man har nån annan på G

2. Nej

Svar lämnas bland kommentarerna som vanligt (okej var ett tag sen Vi tävlade nu men ändå). Pris till vinnaren kommer inte att delas ut men fika med mig får Du alltid göra om Du vill.


Kommentarer
Postat av: Sara

Kan bli lite som i morgonsoffan när de skrattade Göran Hägglund =)



Jag röstar på alternativ 1.

Vann jag?

Postat av: Frida

Ja, haha. Mmm alltså du har helt rätt.. en viss dejt för nån månad sen blev liksom inte densamma efter att personen träffat mig rakt i hjärtat med en vass, vass kommentar om Batra.

2008-10-27 @ 09:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91