Veckans Sko

1.          2.

Okej. Har börjat med ett nytt tema här på Sveriges mest uppdaterade blogg. Veckans Sko. Är inte jätteintresserad av skor egentligen men jag tänkte att om jag varje vecka måste utse veckans sko kan det nog bli så att jag helt plötsligt kommer tycka att det är lite kul med skor ändå. Så himla smart. Den första skon (1) är nog den finate skon jag stött på denna hösten. Fin färg, lagom proper med väldigt höga klackar. Kunde inte köpa dem dock eftersom jag inte är 1.55 som man nog måste vara för att inte se ut som Skövde-skrapan i dem. Nästa sko (2) visar ett par UGG-kopior. Beiga och inte lika glansiga som de vinröda men med mer päls. Varma och sköna nu i vinter lär de bli. Köpte inte de heller eftersom de var lite för små. Japp, detta var alltså veckans sko som i premiärveckan istället blev veckans skor. Hoppas att iallafall något par föll Dig i smaken. 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Nämen, där har vi den igen:P kram*

2008-10-08 @ 17:53:59
Postat av: Frida

Mmm så fiiiiina :) Skulle köpt dom o ramat in dom iaf...

2008-10-08 @ 18:41:25
Postat av: Sara

Känns som sko nr 2 är väldigt väldigt liten eller så har du fått en väldigt stor hand.



Gällande sko nr 1 så är du ju faktiskt inte såååå himla lång. Jag tycker du ska satsa på skorna!

Postat av: Frida

Mm, irrade nog runt på lite fel avdelning när jag hittade dem :S. Nä vet inte sååå men alltså klackarna är typ 12 cm eller nåt, sjukt höga!

2008-10-10 @ 10:44:05
URL: http://www.sj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91