Evigt tjat om herr Scofield i kvadrat

Man kan ha honom i knät, man kan ha honom i sängen, man kan ha honom på soffbordet, man kan ha honom på golvet, man kan ha honom på tv-bänken, man kan ha honom i famnen... man kan ha honom nästan överallt där det inte finns något vatten... vem är det jag talar om? Michael Scofield! Han finns i min kära laptop (föll för grupptrycket och hämtade hem en sån där tillslut... stationär kändes helt plötsligt lite för omodernt till min toppmoderna lägenhet, haha) nu och det betyder att jag kan umgås med honom när jag vill, och det är inte dumt vill jag lova. Bara att klicka på det avsnittet man vill se och sen är han där bara utan större ansträngning. Helt fantastiskt...  Ska dricka kaffe nu och sen sticka ut och förbränna en fläskfilé med kantarellsås & råstekt potatis-måltid genom att springa runt staden i mina nya mysbrallor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91