Fjorton suger

Skulle precis gå och sova, men kom på att datorn fortfarande var oavstängd så jag passar därför på att skriva en reflektion här över hur fjortis den här bloggen känns. Tur den inte har så många läsare. Borde kanske ändra om färgerna lite, från rosa till beige, brun och cappuccino... så den matchar Ditt rum Du sitter i. Vore nog inte så dumt. Och texten. Skriva om lite viktiga saker som gör Dig intresserad. Näe... för mycket viktigt håller vi på med i skolan... måste ha lite motvikt, tyvärr. Den får vara som den är. Rosa är fint, att skriva utan att tänka innan (unconscious thinking... något har satt sig till seminariet imorgon) är också fint, på sitt sätt. Natti (ej att misstas för Nati = Natasha Peyre´s smeknamn)

Kommentarer
Postat av: Sara

De där färgerna hade faktiskt passat med rummet jag sitter i nu, känns nästan lite övernaturligt att du skrev det.



Jag tycker om din blogg som den är, så det så!

Postat av: Frida

De färgerna passar tydligen i alla rum i hela Sverige :) Säger jag som har vitt (lätt olivfärgat) på väggarna.. haha hur kul är det på en skala? Tack så mkt, jag tycker iaf om färgerna så den får va kvar ett tag till ;)

2008-09-18 @ 00:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91