Hamsterhjulet det snurrar runt, runt...

 ... om man inte stoppar det (med en pinne till exempel). Det är inte säkert att Ditt hjul ser likadan ut som mitt, men är Du fast i något slags hjul så försök ta Dig därifrån. Fort. Jag till exempel bestämde mig denna veckan för att ägna fredag kväll åt en dejt, lördag åt fotbollssupportning, gitarrköp&spelande samt filmtittning. Sist men inte minst veckans sista dag åt svampplockning med ett gammalt par jag känner (mam & pap). Inte saker som vanligtvis brukar stå på schemat och därför väldigt, väldigt spännande och givande. Jag svär på att aldrig mer hamna i det där trista och så förutsägande hamsterhjulet, svär Du också på något?

Ps. Hamsterhjul är ett annat ord för: skola, träning, fikahäng måndag-fredag följt av shopping och krogen på lördagen och påhälsning av familj alternativt hemma-filmmys på söndagen. Alla årets veckor minus några få. Ds.

Ps 2. Tjejen på bilden har ingenting med det här att göra. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91