Måndag 00.31

Shit det är inte sant! Så oansvarigt att ge ut en film som publiken tvingas gråta sig igenom. Har precis sett Ps. I love you och kommer därför se ut som "hej kom och hjälp mig" runt och i ögonen på vårt seminarie i socialpsykologi imorn. Var lite, lite grann förberedd innan att det skulle vara en sorglig film som stod på mitt schema, så laddade upp med näsdukar ordentligt. men guuud, inte går man runt och tror att det är möjligt att gråta sig igenom en hel film. Jösses, är hel slut nu. Nåväl. Mangatösen på bilden har faktiskt ingenting alls att göra med flmen men jag sökte på "puffiga ögon" och fick upp henne. Hon ser lite ledsen ut, det är dock inte jag... lite tvärtom... för filmen var så bra... men sorglig då... fast ändå inte. Se den om Du inte redan gjort det.
Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91