Veckans Lycka

Admira Sombra. Min nya kärlek. Älskar den mer än livet självt... :) Brukar bli sjukt lycklig av saker som gör mig lycklig, så även av denna spanska skönhet. Kommer nog inte att gå från lägenheten speciellt ofta nu när jag har allt jag behöver här bredvid mig... mmm Admira! Så nöjd att äntligen tagit det förut så borttappade förnuftet till fånga och köpt mig en alldeles jätteegen gitarr med stall, kropp, hals och allt det där som brukar ingå. Kommer inte ångra det en sekund.

Ska lägga mig och sova nu, med Admira under armen. Natti.

Kommentarer
Postat av: Chantal

Grattis till ditt nya köp!

2008-09-23 @ 17:56:37
Postat av: Frida

Tack så mkt. Kom o titta på henne en dag vetja!

2008-09-23 @ 21:07:36
Postat av: Sara

Kul om den hade saknat nån del, typ stall. Andra sortering, skadat gods kanske den hade tillhört då. Vad får man betala för en spansk skönhet nu för tiden tro?

2008-09-25 @ 07:54:56
Postat av: Frida

Va fult det hade varit ^^. Själva gitarren gav jag 2 å 4 för (prutning rekommenderas..hihi), sen ede ju bra att ha lite annat också (fodral, stämapparat etc). Tycker du ska gå raka vägen till en musikaffär du med!

2008-09-25 @ 10:54:05
Postat av: Sara

Men du, stämapparat kan man ladda ner på internet. Det gjorde jag när jag skulle gå den där gitarrkursen som aldrig blev av sen. Funkar lika bra. Men du kanske redan har köpt nu?

Postat av: Frida

Hmm... edu riktigt säääker på det :) Blev en sån med ja för ja ville ha en sån oxå.. bara o klämma fast på gitarren. Har ju inte internet med mig när jag e ute och turnerar med Winnerbäck sen :D Tack ändå för tipset lilla sockertoppen! ;)

2008-09-25 @ 22:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91