Veckans Lycka

Har varit grönklädd idag och medverkat (eller ja... tittat på, haha) under två operationer. Är sååå imponerad av dessa kirurger alltså... så himla skickliga är de med sina små söta korvfingrar. Helt förstummad över hur man kan lära sig allt det dem kan... På tal om förstummad så är det väldigt svårt att prata med en kirurg/läkare tycker jag... Vet inte vad jag ska säga riktigt när de tilltalar mig. Om det ens är okej att svara dem? De kanske bara vill säga sina påståenden och att jag sedan ska vara tyst. Tre mil över mig i rang är de ju och det känns som vad jag än svarar på deras tilltal så kan det bara bli fel liksom ; ). Hehe, nejmen de är jättesnälla mot mig och väldigt skojfriska, tycker om att luras och busa lite sådär som medelålders män och kvinnor brukar... eller ja verkligen inte alla men tydligen den här sortens medelålders då :) Aja, ville bara skriva att det har varit en jättetoppendag för mig idag, om Du bryr dig överhuvudtaget eller har annat att tänka på det vet ju inte jag, haha. Puss



Kommentarer
Postat av: Gumba

JAG bryr mig Frida. För jag är snäll och trevlig! =)

Och brutalt uttråkad!

2009-02-03 @ 23:11:23
Postat av: Frida

Haha, förstår det. Hur länge ska du va hemma ensam tillsammans med din fot?

2009-02-04 @ 10:34:58
Postat av: Chantal

Sqquueee! Spännande att du fick va med och se på Op!

Va roligt att du hade en bra dag!

2009-02-04 @ 16:46:33
Postat av: Frida

MMMMMM! Nu ska jag till Lischöpingä igen... åååå dessa tidiga mornar dödar en... vill ha mitt sovmorgonsstudentliv (bara sovmorgonsdelen av det inget annat) tillbaks igen!!!

2009-02-05 @ 05:36:42
Postat av: Gumba

Hemma till den 3 mars med gips som det ser ut nu. Annars sjukskriven till 31 mars.

2009-02-06 @ 22:35:16
Postat av: Frida

Ok, men gött o bara slappa lite oxå kanske.. Liiiite gött iaf :)

2009-02-07 @ 10:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91