2009 är det nya 2008

Det bästa med det här nya året är att det kommer bli det bästa hittills i både Ditt och mitt liv. Du och jag är ju numera mogna individer med tillräckligt mycket kött på våra ben för att inse vad som kommer att göra oss lyckliga i livet och kanske, kanske kommer den lyckan år 2009 att komma ifrån det nyårslöfte vi för ungefär två dagar sedan betämde oss för att försöka hålla. Nåja, kanske skrev jag, Har inget speciellt att lova i år, hade ett förra året däremot och det var att om möjligt äta lite mer godis. Mest på skoj eftersom det sällan eller aldrig går att hålla nåt sånt där löfte. Ska däremot försöka uppfylla de flesta punkter på listan som följer här nedan detta året (2009). Listor är verkligen bra dem... så lätt att hålla reda på saker då oså :) Så... år 2009 ska jag minsann:


1. Bli en riktig sjuksköterska som får sticka i Dig helt lagligt (jan 2010 men det är nästan 2009 ju...)
2. Hitta en fin och mysig lägenhet till mig på Prinsgatan som ska va ungefär 60 kvadrat och kosta lite
3. Skaffa ett extrajobb det går att ha mycket nytta av som syrra senare (ej hemvård... helst)
4. Springa göteborgsvarvet, om inte knäna blir lika otrevliga som de var i höstas
5. Få kläm på min stackars gitarr som fått alldeles för lite uppmärksamhet det senaste
6. Åka utomlands. Säger jämt det men är alltid alldeles för stressad av skolan för att bara sticka iväg
7. Köpa nån gullig katt eller nån cool hund eller så. Näe förresten men måste låtsas att jag kommer göra det
8. Börja yoga hemma. Ska kunna gå ner i spagat och slitt och allt möjligt när jag är klar!
9. Träna mindre spinning och mer olika saker på gymmet. Musklerna precis över knät blir så stora annars
10. Hitta nån som vill bo lite med mig på Prinsgatan. Inte vem som helst utan nån mysig och kul och lite snygg


Kommentarer
Postat av: Sara

Bra lista! Vilka roliga krav du har, "lite snygg" =)



Önskar dig lycka och välgång med din lista, du får sticka mig i armen hur mycket du vill (efter jan 2010)

Postat av: Frida

Precis, så jag får ha honom liite för mig själv ;D Okej det va snällt :) Du får komma hit en helg i jan så tar vi en heldag med bara härliga stickningar på schemat!

2009-01-06 @ 15:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91