Benjamin Button

Nu ska jag och två av mina systrar iväg och spana in pitten på bilden. Ska äntligen få se den dära filmen som verkar så bra (storyn är fräsig iaf). Är inte så glad i mannen på bilden dock, varken som skådis eller som hunk. Förstår liksom inte riktigt vad alla töser ser i honom...? Han är säkert jättesnäll och en bra pappa och så men liksom kroppen... sjukt satt som ett mjölkpaket och ansiktet vet jag inte riktigt vad som har hänt med... men som sagt, han verkar jättesnäll. Puss på Dig nu ska jag göra mig lite fin ifall jag hamnar bredvid nån som e lite mer lik Jude Law på bion (eller nåt...) Trevlig helg!


Filmen var ganska bra måste jag säga. Hade förväntat mig superbra men det når den inte upp till. Lite för seg för det. Men bra. Framför och bakom oss satt 13-åringar fnissandes, några gick hem i mitten av filmen, andra inte. Några satt och grejade med en mobiltelefon med halvnakna flickor i tills de fick en tillsägelse av en 25-årig tant (skäms men de fnissade så högt!), andra inte. Se filmen om Du har 2 timmar och 45 minuter över som Du känner för att lägga på en halvseg men ganska bra film, annars inte.

Kommentarer
Postat av: Chantal

Det var BRA att du sa åt som små pojkarna där framme!

Fy fy!

:D

2009-01-24 @ 10:33:12
Postat av: Frida

Mm jo men man känner sig ju som en gammal tant ju när man säger till :) Men det ska ju va tyst på bion så!

2009-01-24 @ 11:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91