Gud hör bara de böner han vill höra...

... han har liksom lagt dövörat till helt ett tag nu när jag försökt med mina små böner. Vad är det med den farbrorn ibland? Så sur och baggig kan han bli kan jag tycka. Man kan ju inte få allt man ber honom om, det förstår jag, men lite grann av det iallafall tycker jag. Har lite kort om tid så jag tar och listar upp lite här. 10 orsaker till att jag undrar om Gud glömt mig :

1. Det gick inte bra på min läkemedelstenta, fattade fel på en fråga och vips har jag ett fel och är därför underkänd nu.
2. Ingen putsar min badrumsspegel, och jag hinner faktiskt inte.
3. En dum husvagnspolis är bara dum helt enkelt, och lite cp-störd. Ysh för honom.
4. Det är dåligt väder ute, jättedåligt minst sagt.
5. Min praktikplats har inte skickat brev till mig om när jag ska vara där på måndag än. Hallå farfar.
6. Jag har träningsvärk, jättemycket i hela kroppen eftersom mina muskler försvann på jullovet.
7. Det är tenta på lördag igen och den kanske jag inte klarar, vem vet, säkert gör jag inte det om Gud får bestämma.
8. En film som jag inte ens sett vann årets film, så därför vet jag inte om det var rättvist eller inte.
9. Det är sjukt långt till sommaren, men jag vet inte vart jag ska jobba än. Äldrevården säkert om Gud får bestämma.
10. Hemtex har inte fått in några nya fina inredningsprylar som jag kan handla för mitt presentkort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91