Veckans Fobi

Klockan 7.45 på måndag ska jag befinna mig på sjukhuset i Lidköping. För att komma till Lidköping måste man åka buss. Får ont i magen när jag tänker på det för att åka buss är inget jag direkt är bra på. Gör det inte ofta men händer det så blir det jämt fel på ett eller annat sätt. Måste bli ändring på det, annars blir det då rakt inga snippor för mig de kommande fyra veckorna. Ska praktisera på en gynekologimottagning... därför jag skrev det där om snippor. Gör iof inte så mycket om jag blir utan just snippor men vill gärna lära mig ge injektioner, sätta katetrar, ta venprov, lägga sond och allt annat vi ska kunna efter den här praktikperiden. Aja... ska kila ner till busskortförsäljarna imorgon och fråga lite saker om bussar och så, vill verkligen bli bra på att åka buss nu. Kan ju bara inte vara så svårt som jag tror...

Kommentarer
Postat av: M

Se till att sitta ner bara, kan svänga ganska bra ibland i cirkulationsplatser.

2009-01-15 @ 23:18:11
Postat av: Frida

Haha, tack för tipset :D

2009-01-16 @ 09:57:51
Postat av: Gumba

Den bussen du kan åka med har jag åkt åt andra hållet med ett tag, till Karlsborg. Akta dig för busschaffisen med rastaflätor bara =)

2009-01-16 @ 12:00:48
Postat av: Frida

Ah va ccolt ^^ Hoppas det e han som kör jämt så jag kan sitta o plåga honom med 1000 frågor om hans rastahår. Kan börja med att säga att jag har en kompis som haft rastahår kanske (Sara), visa honom det skolfotot oså..

2009-01-16 @ 12:14:49
Postat av: Ida

VILL lära dig sätta in en kateter?!?! usssssss Men LYCKA TILL! kram

2009-01-18 @ 19:31:12
Postat av: Frida

Äsh det e ingen fara. Finns otäckare saker här i världen.

2009-01-18 @ 19:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91