Coming up: ta med Monkey till jobbet

Spela, spela, spela. Tar med mig Monkey till jobbet idag, och lite filmer. Hoppas de äldre sover gott inatt för nu behöver jag och min kollega lite kvalitetstid med min dator, värda det. Hon spelar också Monkey, lite iallfall. Roligt. Två tjejer i hela världen liksom :) Förresten, om du min chef ser det här. Inte direkt så att vi tänkt spela jättemycket och vara helt inne i spelet hela natten och strunta i rundorna vi ska gå till de äldre. Bara kika lite på det eftersom det är så nytt och så, och för att väggarna är lite tråkiga att stirra in i efter några timmar (okej då det finns teve...). Tror rentav vi kan jobba bättre om jag tar med spelet. Annars får vi ta upp det här till diskussion imorgon. Vill inte göra något dumt som vi inte får.



Kommentarer
Postat av: Chefen

Hej! Chefen här, ville bara säga att du är avskedad.

2009-07-21 @ 18:52:26
Postat av: Frida

Hej min chef från BORÅS. Troligt :P

2009-07-21 @ 19:54:37
Postat av: Sara

Nooo! Min plan var att du skulle beskylla Erik för inlägget, men när du nu inte gjorde det kan jag väl lika gärna erkänna att det var jag.

Postat av: Frida

haha. ok trodde faktiskt det var erik men undrade vad han gjorde i borås :D vad gjorde förresten du där?

2009-07-24 @ 17:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91