En resa till Åbo utan Färjan-Håkan gör ingen sommar

Är lite nedstämd. Ledsen, över den trista nyheten att Färjan-Håkan inte kommer att vara där på båten jag och min vän ska ta oss till Åbo med den 1:a augusti. Vi som planerat så bra. Fick reda på det här om uteblivna Håkan i bilen till Filsbäck (utanför Lidköping... finns nakenbad där... hur coolt är inte det? vi badade dock på ett vanligt bad vill jag också tillägga) idag. Frågade pappan i min familj lite om färjenamn och berättade glatt att jag och barndomsvän ska åka med stora fräscha Galaxy till Finland. Pappan kontrade då med att berätta att Håkan kör (okej det är väl egentligen inte han som kör) till Mariehamn med Cinderella. Lyckades lika lite dölja min besvikelse då som nu här framför dataskärmen (nu är jag dock själv så det är ingen som ser). Som det ser ut i nuläget kommer alltså jag och min barndomsvän få åka utan Håkan till Åbo. Om, vi inte bokar om.

                                             

Kommentarer
Postat av: Sara

Whaaaaat, ingen Håkan? Det här ska han få fan för!

Postat av: Frida @ work

Du har rätt, det är hans fel alltihop! Sviiiiin!

2009-07-20 @ 23:23:17
Postat av: Sara

Jag ska stoppa pepparkaksdeg i hans strumpor!

2009-07-21 @ 18:57:58
URL: http://piptermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91