Vad ska man nu ha på sig tro?

Lämnade 3 kassar kläder till Erikshjälpen igår (eller tror det var Erikshjälpen... möjligtvis Röda korset... same shit different name... eller det de gör är iof bra så kanske inte passar med shit just här... good shit isåfall). Hade tyvärr inte så mycket att ha på mig innan den här inlämningen så nu vete skjutton hur det kommer bli när jag lämnar lägenheten i fortsättningen. Kan liksom inte gå ut i myskläder som större delen av min garderob numera består av : ). Aja, det löser sig det här som allt annat. Säker på det. Får jobba lite mer annars om det inte går att hitta nåt läckert i affärerna nu. När man jobbar har man nämligen jobbarkläder om man jobbar där jag jobbar. Dags att åka ner till förrådet och gå loss lite där. Slänga, slänga, slänga... älskar att slänga. Känns så befriande efteråt.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så skönt att kunna rensa upp bland allt skräp man har. Behöver med ta tag i det.

Postat av: Frida

Sjukt skönt. Bli befriad från gamla otäcka saker.

2009-08-29 @ 13:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91