Huvud, axlar, knä och tå...

... skulle liksom behöva köra den där sången och göra övningarna som tillhör den ett par gånger. Sitter tyvärr i högskolans bibliotek så det vore inge bra för min image helt enkelt. Ganska rädd om den som Du vet. Vill att ingen ska kunna ifrågasätta min tuffa och hårda yta, utan vara säkra på att insidan ser likadan ut.
Får kämpa för att hålla uppe ögonen även om Sophie (Z) lät mig snooza några gånger imorse. Hon var ovanligt hygglig idag faktiskt för jag hade ställt klockan på 07.00 men jag fick ligga och dra mig till 07.45. Kanske borde byta ut den där lugna låten till något som passar min hårda stil lite bättre. En snabb och högljudd låt får det bli till imorn morgon, kommer aldrig komma upp annars.

NU ska jag fortsätta skriva på skolarbetet här som handlar om en kille som inte alls vill vara med längre. Cancer är djävulens påfund.

Kommentarer
Postat av: Sara L

Du kan få vara med på min musiklektion på tisdagar, vi börjar alltid med huvud axlar knä och tå!

2009-10-07 @ 21:49:47
Postat av: Frida

Går inte tyvärr, blir för långt att åka.

2009-10-08 @ 08:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91