16 veckor

"Nu dags för er att gå ut på VFU. Er sista sjukhusplacering och med legitimationen i sikte. Spännande!"

Underbart mail läste jag precis. 16 veckor kvar och jag har aldrig längtat efter något så mycket som nu. Praktik på barnavdelning nästa, lite nervöst men my gaaaaad vad det ska bli intressant och roligt. Både tycker väldigt bra om barn och är rädd för dem på samma gång. Kanske Du också känner så? De är så ärliga liksom :) Det är det.

Ska ta och bli klar med det näst sista praktikarbetet nu! I mitt nästa liv ska jag bli sjuksköterskeprogram-lärare och befria alla studenter från arbeten. Låta dem enbart ha praktik när dem har praktik.




Kommentarer
Postat av: Anna

Väldans piffig färg, lite mer höstskön än den tidigare vår-rosa...:)



Hoppas du får en riktigt bra sista praktik!



Nästa helg ses vi, de blir fint de!

2009-09-22 @ 17:27:37
Postat av: Frida

Ja precis, gillar den här färgen skarpt :)

Nästa helg kommer bli väldigt kul känner jag på mig, väntar med spänning på powerpointpresentation från Mia vad den kommer innehålla ;)

Nu ska jag äta maaat i huset breve, tjipp o ses!

2009-09-22 @ 18:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91